I. Standardy dotyczące zarządzania jakością usługi szkoleniowej.
1. SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. posiada procedury do realizacji usługi szkoleniowej oraz referencje od Klientów poświadczające jakość dostarczonej usługi.
2. SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. publikuje informacje o oferowanych usługach szkoleniowych na swojej stronie internetowej synercom.pl
– Firma określiła kryteria dotyczące rekrutacji i oceny kadry szkoleniowej.
– Firma dokonuje ewaluacji realizowanych szkoleń.
3. SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. upowszechnia wiedzę o dobrych praktykach w zapewnianiu jakości szkoleń.
– SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. stosuje obowiązujące przepisy prawne.
– SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. zna i stosuje zasady prawa autorskiego odnoszące się do usług szkoleniowych.
4. Firma terminowo reguluje swoje zobowiązania finansowe.
– Firma jest przygotowana do reagowania na sytuacje nieprzewidziane i zastrzeżenia Klientów.
– SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. posiada procedurę
oraz regulamin reklamacji świadczonych usług szkoleniowych.
– Regulamin opublikowany jest na stronie organizacji w postaci dokumentu: Postępowanie reklamacyjne w SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o.
– Firma posiada procedurę postępowania w wypadku pojawienia się nieprzewidzianych trudności, jak np. nieobecność prowadzącego szkolenie.
II. Standardy dotyczące procesu świadczenia usługi szkoleniowej.
1. Szkolenie Otwarte
– Szkolenie otwarte realizowane w SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. jest udokumentowane programem szkolenia.
– Firma określa kryteria dla grupy docelowej.
– SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. informuje swoich Klientów w jakiej formie realizowane są oferowane przez nią zajęcia. .
– Firma dostarcza Klientowi informacje dotyczące sylwetki prowadzącego zajęcia.
– Klient jest informowany w trakcie realizacji usługi o sposobie ewaluacji szkolenia.
2. Szkolenie zamknięte
– SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. przygotowuje program szkolenia w uzgodnieniu z Klientem.
– Firma planuje badania ewaluacyjne.
Przed realizacją szkolenia:
– SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. przedstawia Klientom danej usługi informację zawierającą minimum: miejsce, czas, program, harmonogram oraz inne informacje niezbędne uczestnikom szkolenia.
W trakcie realizacji szkolenia:
– Firma podczas rozpoczęcia szkolenia zawiera kontrakt z uczestnikami, przedstawia im ramy organizacyjne i logistyczne oraz prowadzącego/prowadzących zajęcia.
– SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. podczas realizacji szkolenia realizuje działania pozwalające na zrealizowanie celów
i programu szkolenia, w tym m.in. prowadzenie szkolenia w sposób adekwatny do rodzaju, programu i odbiorcy, z zachowaniem określonej koncepcji uczenia się.
Po zakończeniu realizacji szkolenia:
– Po zakończeniu szkolenia SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. przeprowadza badania ewaluacyjne.
– Po przeprowadzeniu szkolenia SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. wydaje potwierdzenia o uczestnictwie w szkoleniu
w formie uzgodnionej z klientami.
– Po zakończonym szkolenia SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. wydaje raport w formie uzgodnionej z Klientem – rozmowy i/lub w formie pisemnej, który zawiera informację o: realizacji programu, osiągniętych celach, rekomendacje dalszych działań zgodnie z zasadą poufności danych dotyczących poszczególnych Uczestników.
III. Standardy dotyczące kompetencji kadry szkoleniowej.
1. SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. posiada kadrę merytoryczną.
2. W firmie pracuje osoba, która jest odpowiedzialna za stronę merytoryczną szkoleń i dobór kadry odpowiedniej do zakresu merytorycznego szkolenia.
3. SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. w sposób zaplanowany dba o rozwój merytoryczny swojej kadry.
IV. Standardy dotyczące organizacji i logistyki szkoleń.
1. Firma zapewnia uczestnikom profesjonalną obsługę i sprawną organizację szkoleń.
2. SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. organizuje szkolenia w warunkach zapewniających efektywność procesu uczenia
i higienę pracy umysłowej i fizycznej.
3. Oferowane przez firmę szkolenia odbywają się w warunkach odpowiednich do celu i form prowadzenia szkoleń.
4. Oferowane przez firmę szkolenia odbywają się przy wykorzystaniu różnorodnych środków i materiałów dydaktycznych.
– Logistyka szkoleń oferowanych w SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. jest uzgadniana z Klientami. Uzgodnienia obejmują m.in.: miejsce, datę, cenę wraz z informacją co dokładnie zawiera, warunki przyjęcia zgłoszenia i rezygnacji, podanie kontaktu do osoby odpowiedzialnej za organizację szkolenia.
– Logistyka szkoleń jest zgodna z umową z klientami, umożliwiająca realizację celów szkoleniowych.
– SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o. zapewnia uczestnikom szkoleń materiały oraz środki dydaktyczne.