SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o.

SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE SP. Z O.O.

Jak to działa?

Zdalna Edukacja (E-learning) jest innowacyjną aplikacją internetową wykonaną w technologii klient serwer. Aplikacja umożliwia zdalne uczestnictwo w szkoleniach poprzez sieć Internet z dowolnego miejsca na ziemi. Wiedza przekazywana poprzez system jest prezentowana w bardzo atrakcyjnej multimedialnej formie, co znakomicie poprawia skuteczność nauki a zastosowanie technologii internetowej zwiększa w dużym stopniu dostępność wiedzy.

Zdobyte informacje sprawdzane są przez automatyczny test na końcu nauki, którego wynik jest podstawą do wystawienia stosownego zaświadczenia.

Wszystko to bez konieczności pojawiania się w firmie szkoleniowej, bezpośrednio z domowego bądź firmowego komputera podłączonego do sieci Internet.

Wybierz swój e-learning

1

Wypełnij formularz zamówienia
i prześlij na adres elearning@synercom.pl
Dane, które nam podajesz są
potrzebne do wystawienia faktury.

Formularz zamówienia

2

Dokonaj wpłaty na konto:
19 1240 4315 1111 0000 5299 5882.
W tytule przelewu podaj nazwę
e-learningu oraz nazwę firmy.

3

Po otrzymaniu płatności prześlemy Ci
login i hasło do platformy e-learning.
Jeśli wysyłasz na szkolenie swoich
pracowników, prześlemy Ci taką liczbę
loginów i haseł jaką podałeś w formularzu.

4

Każdy pracownik loguje się za pomocą
swojego indywidualnego loginu i hasła.
Podczas logowania podaje swoje dane
osobowe niezbędne do realizacji
usługi szkoleniowej.

5

Po rozwiązaniu i zatwierdzeniu
testu końcowego, wyślemy do Ciebie
listem poleconym zaświadczenie
wraz z fakturą.

6

Szczegółowe informacje dotyczące
realizacji usług szkoleniowych
są zawarte w regulaminie.